Pracuję od 1998 roku.
Swoją pierwszą pracę podjęłam jako pracownik obsługi klienta w międzynarodowej firmie prowadzącej sieć restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej.
Od 2001 roku związałam się na stałe z branżą usług HR. Od tamtej pory przez kolejne lata aż do roku 2014 zdobywałam doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w dwóch agencjach zatrudnienia, rozwijając moje, obecnie, kluczowe kompetencje takie, jak tworzenie i realizacja strategii sprzedaży B2B; budowanie relacji biznesowych; zarządzanie zespołem, w tym budowanie zaangażowania w zespole poprzez klarowne ustalanie celów i skuteczne motywowanie do ich osiągania, rekrutacja, ocena i rozwój kompetencji pracowników; koordynacja działań wizerunkowych; kompetencje emocjonalno-społeczne psychologa, m.in. otwartość i empatia, odwaga i zdecydowanie, powściągliwość w osądach i sprawiedliwość (niezbędne do wyważania racji), serdeczność w stosunku do otoczenia, dobra samoorganizacja, obowiązkowość i umiejętność koordynowania wielu działań.
Od kilku lat rozwijam również swój warsztat pomocy i diagnozy psychologicznej, na stałe współpracując z Wojewódzkim Szpitalem Psychiatrycznym im. Prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku.
Słowami Jacka Santorskiego, polskiego psychologa zdrowia, społecznego, biznesu i byłego terapeuty:
„Organizacje (…) potrzebują serwisu, inspiracji i wsparcia. Potrzebują kogoś, kto z jednej strony zna ludzi i procesy ludzkie, a z drugiej strony rozumie biznes”.
(źródło: MagazynHR XII 2013)
Jestem kimś takim.